Senarai Artikel

Ahad, 9 April 2017

Outside Influences Using BERSIH & Democracy To Destroy Our Lovely Nation


This is PAS President Tuan Guru Hadi Awang writings published in Harakah. He says that PAS withdrew from participating in BERSIH because they found that there were outside influences that were dominating and using BERSIH and "democracy" to destroy the nation.

PAS would know. They had previously been involved in previous BERSIH movements before. Dangerous stuff.

Via My Facebook https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10211440601482537&id=1587733405

-----
"Kita masih tidak lupa dengan peristiwa Arab Spring, kebangkitan rakyat mendesak Demokrasi Bebas dan menentang kezaliman. Dalam masa yang sama negara

Barat yang menyokongnya pula mendukung dan menyokong kerajaan yang mengamalkan konsep Diktator dan nyata zalimnya. Banyak negara yang dilanda Arab Spring tidak menghasilkan buah yang masak politiknya, malah menjadi lebih parah, sehingga mencetuskan keganasan dan peperangan yang tidak berkesudahan.

Maka PAS telah melakukan muhasabah melalui politik matang dan sejahtera di peringkat antarabangsa dengan menapis dan berhati-hati dalam menerima berita.

Manakala di peringkat nasionalnya pula PAS menarik diri daripada gerakan bernama BERSIH, apabila tercium daripada beberapa sirinya bau–bau yang tidak bersih.
----
http://www.harakahdaily.net/index.php/berita/53-presiden/940-senjata-kimia-dan-demokrasi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan