Senarai Artikel

Rabu, 5 April 2017

Kenapa Perlu PBR (NewGen) Tidak PPBM ?


Saya pun banyak hairan kenapa Khairuddin dan Ezam tak nak terus join PPBM sahaja. Apakah PPBM ini terdiri dari Pemimpin yang kuat Rasuah sehingga Ezam dan Khairuddin tak percaya pada PPBM ???.


Dia kata saya penyangak, sebenarnya siapa yang penyangak ?. Parti baru yang dok heboh satu dunia pun bukan dapat kelulusan dari ROS pun.

Kalau Ayam sudah bertelur dan bising satu Kampung , kita bolih menerima nya. Kini telur pun tak ada dan apa pun tak ada lagi tapi dan heboh sini dan sana.

Kalau Tun M itu Mentor dan boss Khairuddin berpuluh puluh tahun dan Khairuddin pun tak percaya dan yakin pada PPBM, maka apa mahu cerita lagi.

Dia suruh saya balik Batu Kawan tanam jagung. Dia pun berasal dari sana juga , maka dia pun bolih balik Batu Kawan tanam kangkung lah. Kangkung senang dapat , ditepi longkang longkang pun banyak juga.

Via My Facebook https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10211393353141358&id=1587733405
-------------------------------
Kenapa KHAIRUDDIN ABU HASSAN Panas Buntut ? - http://wp.me/p8kcLX-6i

Khairudin panas buntut gara-gara kenyataan yang dikeluarkan oleh Datuk Huan Cheng Guan melalui https://datukhuanpcm.blogspot.my/2017/04/makin-pening-parti-bebas-rasuah-sertai.html?m=1 


kenyataan ini mula menjadi bahan yang dikongsikan dikalangan pengiat media sosial sehinggalah ianya mendapat reaksi dari Khairudin sendiri.

Apa yang peliknya apabila kita bicarakan perkataan "tak perlu layan" tetapi kenapa khairudin sendiri perlu layan dengan mengeluarkan kenyataan balas.

Adakah belia berasa "Panas buntut" ... ?

Seharusnya beliau tak perlu balas dengan mengeluarkan kenyataan pun .. sebab beliau berkata "tak perlu layan" dan "pot tin kosong" ... tetapi sebaliknya beliau sendiri pun berfikiran perlu dan terpaksa layan dengan mengeluarkan kenyataan balas .. ini bermakna Datuk Huan Cheng Guan masih raleven dimata Khairudin dan diotak Khairudin untuk sebab itu beliau perlu jawab .. jadi tak perlu la hipokrit.. Khairuddin..

Kenyataan balas dari Khairuddin membuktikan Datuk Huan Cheng Guan masih raleven.

Antara ayat khairudin :

INI PENYANGAK HUAN CHENG GUAN SURUH DIA DUDUK DIAM-DIAM CUKUP LAH!! DIA TIADA KREDIBILITI!!

Tolong jangan peduli dan jangan sama sekali termakan dengan pembohongan penyangak ini!! Penyangak huan cheng guan ini adalah 'kaki temberang' serta 'pot tin' kosong saja!!

Dia ini pun bukan kalangan ada otak!! Cakapnya hanyalah berteraskan pada pembohongan, penipuan serta kuat memfitnah orang lain!!

KHAIRUDDIN ABU HASSAN
5 April 2017

Yang disiarkan melalui https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2079265882300339&id=1409602739266660


Maka benarlah Khairuddin sekadar hipokrit bagi menafikan Datuk Huan Cheng Guan masih raleven. Terima Kasih Khairuddin kerana membuktikan Huan Cheng Guan masih raleven. Terima Kasih.

PK Abdul Muzammir Abdul Majid
https://newsonlinepk.wordpress.com/2017/04/05/%e2%80%8bkenapa-khairuddin-abu-hassan-panas-buntut/

Tiada ulasan:

Catat Ulasan